piątek, 20 sierpnia 2021

Kanako Ito - Lullaby Blue

Błękitna Kołysanka


Samotny świat nigdy się nie przejmuje.

Nigdy nie widzi przez ciemność.


Oddzieleni od szczęścia.

Zapieczętowałam uśmiech, żeby nie bolało.


Światło może być niebieskie,

Ale moje serce jest z tobą.

Czy to prawda?

Och, czy to prawda?

Czy to jest miejsce, do którego należę?


Jedyny świat, jaki kiedykolwiek znałam.

Nigdy nie było tak ciepło.


Pozbawiona szczęścia.

Nigdy nie znałam życia takim, jakie jest.


Światło jest niebieskie.

Ale teraz moje serce jest z tobą.

To prawda.

Tutaj naprawdę należy moje serce.


Czy słyszysz melodię?

Śpiewam ci piosenkę z mojego serca:

Słodką, wolną kołysankę,

Kiedy patrzę w twoje oczy.

Może nigdy nie zrozumiesz,

Co naprawdę dla mnie znaczysz.

Sprawiasz, że jestem kompletna,

Kiedy jestem po twojej stronie.


Teraz znam swoje przeznaczenie.

Wyciągam cię z ciemności

Taką słodką, małą kołysanką.

Jak szybko będę wiedziała, że jesteś mój?


Teraz wiem, że koniec jest bliski,

A obietnica się spełniła.

Będziesz wiedział, będziesz wiedział,

Kiedy naprawdę usłyszysz mój głos.

Czy słyszysz mój głos?


Samotny świat tylko kłamie.

Nigdy nie odpowiedział na moje wezwanie.


Oślepiona przez ciemność,

Nie wiedząc, co oznacza miłość.


Światło może być niebieskie,

Ale moje serce jest z tobą.

Czy to prawda?

Och, czy to prawda?

Czy to jest miejsce, do którego należę?


Złapana w wir, nigdy mnie to nie obchodziło.

Nigdy nie znałam takiej miłości.


Ukryta za fałszywym szczęściem.

Myślałam, że moje życie tak się skończy.


Światło jest niebieskie.

Ale teraz moje serce jest z tobą.

To prawda.

Tutaj naprawdę należy moje serce.


Czy słyszysz melodię?

Śpiewam ci piosenkę z mojego serca:

Słodką, wolną kołysankę,

Kiedy patrzę w twoje oczy.

Może nigdy nie zrozumiesz,

Co naprawdę dla mnie znaczysz.

Sprawiasz, że jestem kompletna,

Kiedy jestem po twojej stronie.


Jestem poruszona moim przeznaczeniem.

Trzymaj moje ręce daleko od ciemności.

Taka słodka, mała kołysanka rozbrzmiewa,

Kiedy czuję twoją miłość w środku.


Po tym, jak wszystko jest stracone,

Obietnica pozostanie.

Będziesz wiedział, będziesz wiedział,

Kiedy naprawdę usłyszysz mój głos.


Czy słyszysz melodię?

Śpiewam ci piosenkę z mojego serca:

Słodką, wolną kołysankę,

Kiedy patrzę w twoje oczy.

Może nigdy nie zrozumiesz,

Co naprawdę dla mnie znaczysz.

Sprawiasz, że jestem kompletna,

Kiedy jestem po twojej stronie.


Teraz znam swoje przeznaczenie.

Wyciągam cię z ciemności

Taką słodką, małą kołysanką.

Jak szybko będę wiedziała, że jesteś mój?


Teraz wiem, że koniec jest bliski,

A obietnica się spełniła.

Będziesz wiedział, będziesz wiedział,

Kiedy naprawdę usłyszysz mój głos.

Czy słyszysz mój głos?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz