czwartek, 19 sierpnia 2021

Kanako Ito - At Last

Nareszcie


Wiatr jest niebieski, jakby głaskał mnie po włosach

Jak twoja ręka. Spójrz, dmucha delikatnie.


Stanowczo mówiąc "Nie poddawaj się"

Przytuliłeś wszystkie moje rany

I ogrzałeś je swoim spojrzeniem.


Nigdy nie zapomnę cennego czasu, który nas łączy.

Nie rozplotę naszych złączonych dłoni.

W tym miejscu, w którym tylko ty musisz być.


Miasto ma siedem kolorów, jakby mnie urzekało.

Wygląda jak twój uśmiech. Uśmiecha się.


Płacz, który cichnie w mojej klatce piersiowej,

Jeśli ty i ja jesteśmy razem.


Zróbmy krok do przodu, wszystkie blizny zostaw w przeszłości.

Nie wahaj się zostać u mojego boku.


Kiedy myślę o przeszłości, zdaję sobie sprawę z różnic.

Nie wahaj się zostać u mojego boku.


W tym ważnym dla nas momencie

Nie rozplotę naszych złączonych dłoni.

W tym miejscu, w którym tylko ty musisz być.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz