niedziela, 25 lipca 2021

Kanako Ito - Denshou no Uta -Verum-

Pieśń Tradycji -Prawdziwa-

Prawda jest ukryta pod zasłoną nocy.
Pewnego dnia zły świat będzie chciał ją poznać.

Nie można wiecznie uciec od prawdy, znajdziemy ją we wszystkim.
Nie może zostać złamane przez wojnę, ani niepokój, ani gniew, ani ciemność.
Nawet w grzechach śmiertelnych może rodzić nasiona.
Będzie rosnąć w zgiełku świata. Prawda jest tam, gdzie świeci jej światło, prawda?

Otwórz oczy i rozejrzyj się!
Wzywają cię tajemniczo białe krople gwiazd.
Dziś mam nadzieję.

Stare wspomnienia będą naprawdę docenione.
Prawda jest niewidzialna, ale nadal pozostaje niezłomna.

Wkrótce nadejdzie spokój i szczęście oraz śmiech i radość.
Prawda wszystko uporządkuje - każda chwila na to czeka.
Dookoła pełno nadziei, sam cierpię z powodu ran.
Cicho, ale pewnie. Nie kocha czy nie chce? A może on tego chce?

Po drugiej stronie końca czasu jest serce mojego ojca.
Nawet duchy mają swoje miejsce na ziemi.
Tylko ja jestem jedyną, która nie znała powodu do życia.

Klątwa czarnego całunu znów wam zagraża.
Cała prawda jest twoim niepohamowanym strachem.
Prawda jest tam, gdzie jest jej światło...
Chcesz poznać miłość na sobie? Kto mi odpowie?

Otwórz oczy i rozejrzyj się!
Wzywają cię tajemniczo białe krople gwiazd.
Dziś mam nadzieję.

Po drugiej stronie końca czasu jest serce mojego ojca.
Nawet duchy mają swoje miejsce na ziemi.
Tylko ja jestem jedyną, która nie znała powodu do życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz